יגאל טכנאי מזגנים בקרית מוצקין

בריחת גז, תקלה בבקר או בעיה במערכת החימום ו/או הקירור הן בעיות המתרחשות כמעט בכל מזגן במרוצת השנים – אם גם לך יש בעיה במזגן, יגאל מזגנים נמצא כאן בשבילך!

יגאל מזגנים הוא טכנאי מזגנים עם ידע וניסיון של 15 שנות עבודה בענף המזגנים. יגאל מעניק שירותי טכנאי מזגנים בקרית מוצקין עם זמן תגובה מהיר, שירות מקצועי ומחיר הוגן לכל הלקוחות.

יגאל מזגנים מקפיד להשתמש בחלפים מקוריים בלבד במטרה להעניק לך שקט נפשי ותיקון ברמה הטובה ביותר. השירות ניתן לכל המותגים ויצרני המזגנים הנפוצים בישראל כמו אלקטרה, תדיראן, טורנדו ואלקו שנמצאים ברוב הדירות, החנויות והעסקים הפועלים בקרית מוצקין.

בנוסף, יגאל מזגנים מבצע גם מכירה והתקנה של מזגנים חדשים מכל הסוגים והעוצמות: מזגן עילי, מזגן אינוורטר או מזגן מרכזי בהתאם לצורך שלך.

לייעוץ ראשוני עם טכנאי מזגנים מוסמך בקרית מוצקין, ניתן ליצור קשר ב – 072-3977065 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצדך.

יגאל טכנאי מזגנים בקרית מוצקין עם המלצות בשטח!

יגאל מזגנים מעניק קשת רחבה של שירותים בתחום המיזוג והקירור (התקנה, תיקון ושדרוג מזגנים) לתושבי קרית מוצקין והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. 

משווק ומתקין מורשה של כל המותגים הגדולים

מערכות VRF מתקדמות, חסכוניות ויעילות לבתים פרטיים, מפעלים ומוסדות ציבור

מה הלקוחות מספרים עלינו?

יגאל, העניק לנו את כל שירותי המיזוג במרפאה תוך הקפדה על לוחות זמנים, מקצועיות ומחירים הוגנים. לכל מי שמחפש טכנאי מזגנים מומלץ בקרית מוצקין והסביבה, יגאל הוא הכתובת!

לשיחה מיידית עם טכנאי מזגנים בקרית מוצקין, ניתן ליצור קשר ב – 072-3977065 ונשמח לעמוד לרשותך!