יגאל טכנאי מזגנים בקרית ביאליק

המזגן לא מקרר בחודשי הקיץ או מחמם בחודשי החורף או שאולי התחדשת במספר מזגנים חדשים אשר דורשים התקנה מהירה, מקצועית ובמחיר הוגן? – יגאל מזגנים נמצא כאן בשבילך!

יגאל הוא טכנאי מזגנים בקרית ביאליק בעל ניסיון של יותר מ – 15 שנה בהתקנה, תיקון ותחזוקה של מזגנים מכל הסוגים ושל כל המותגים הגדולים. השירות שאנו מעניקים הוא שירות מלא, מקיף ומקצועי לכל המותגים הפועלים בישראל – כך שלא משנה אם יש לך מזגן של אלקטרה, תדיראן, טורנדו, פמילי, סמסונג, אלקו או כל חברה אחרת נוכל לעזור לך.

השירות של יגאל מזגנים בקרית ביאליק מתבצע תוך הקפדה על שימוש בחומרי חילוף מקוריים בלבד ומתן אחריות מלאה על העבודה שמבוצעת במקום. השירות של יגאל מזגנים יאפשר לך לזכות בשקט נפשי ושקט מהמזגן לעוד שנים רבות.

לייעוץ ראשוני עם טכנאי מזגנים בקרית ביאליק, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3977065 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך.

יגאל טכנאי מזגנים בקרית ביאליק עם המלצות בשטח!

יגאל מזגנים מעניק קשת רחבה של שירותים בתחום המיזוג והקירור (התקנה, תיקון ושדרוג מזגנים) לתושבי קרית ביאליק והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. 

משווק ומתקין מורשה של כל המותגים הגדולים

מערכות VRF מתקדמות, חסכוניות ויעילות לבתים פרטיים, מפעלים ומוסדות ציבור

מה הלקוחות מספרים עלינו?

יגאל אתה גדול!

הזמנתי את יגאל להתקנת מזגן מיני מרכזי בדירה החדשה שרכשתי דרך תוכנית מחיר למשתכן. יגאל הגיע ביום ובשעה שקבענו עם חיוך גדול מבלי שאצטרך לחכות לו שעות (כמו חלק מבעלי המקצוע שנפלתי עליהם) וישר התחיל בהתקנה שנעשתה בצורה מדויקת, נקייה ומקצועית.

אני ממליץ עליו לכל מי שמחפש טכנאי מזגנים צדיק, מורשה ומיומן!
אבי בן חיים
אבי בן חיים

לשיחה מיידית עם טכנאי מזגנים מוסמך בקרית ביאליק, ניתן ליצור קשר ב – 072-3977065 ונשמח לעמוד לרשותך!